Hey y'all! - Reisverslag uit Alabama, Verenigde Staten van Nikki Rooij - WaarBenJij.nu Hey y'all! - Reisverslag uit Alabama, Verenigde Staten van Nikki Rooij - WaarBenJij.nu

Hey y'all!

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

25 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Alabama

Zo met mij gaat alles nog steeds goed, na twee dagen niet zo lekker in mijn vel te hebben gezeten. Beetje heimwee... maar Lotte en de jongens hebben me goed weten op te vrolijken, en door contact met het thuisfront gaat alles weer oké!

Vorige week woensdag zijn we na onze eerste schooldag naar een college night geweest in Louie Louie's, een club een kwartiertje van ons vandaan. Daar was het best gezellig! De muziek van Alabama is echt bijna alleen maar R&B, dus daar voel ik me wel in thuis zoals de meesten van jullie weten :)

Een paar dingen die mij opgevallen zijn bijv: dat je twee kruizen met watervaste stift op beide handen krijgt geplant als je onder de 21 bent zodat je totaal niet stiekem kan drinken... dat je als minderjarige (onder de 21) meer entree moet betalen dan voor mensen die meerderjarig zijn (BELACHELIJK!), en dat de meiden hier echt verschrikkelijk dansen... daar tegenover dans ik nog bescheiden!!

Na een paar (interessante) lesdagen zijn we zaterdag naar Huntsville gegaan om te winkelen. Dat is de eerste grote stad met 3 winkelcentra's en wat dik 1,5 uur rijden is. Gelukkig gaat dat met ons karretje nu perfect!
Niet veel gekocht, en 's avonds lekker gaan eten bij Applebees.
's Avonds zijn we naar een café gegaan waar een rockband optrad... het was best een gezellige avond ookal waren er veel rare mensen. Typische rednecks (mensen die hier vandaan komen en waarschijnlijk ook nooit meer weggaan)!

Gisteren hebben we allemaal lekker uitgeslapen, daarna goed gesport, even gaan eten en om 7.00 zijn we naar de film geweest. Lotte, Alison, Jeremy en ik zijn naar The Housebunny geweest. Nou, gewéldig. Niet dus. Haha, niet echt mijn humor maar goed. Het was toch gezellig.

Daarna zijn we lekker gaan slapen aangezien mijn les zo weer begint. Ik zal deze week wat meer foto's er nog opzetten van de campus en de auto.

Veel liefs voor jullie allemaal! xxx



  • 25 Augustus 2008 - 16:15

    Lin:

    Haa lieve Nik,
    koppie op! Hier is het allemaal toch maar hetzelfde... Geniet in ieder geval maar van het weer daar want hier is het niet zo geweldig...
    Ik moet nog 3 daagjes werken en dan eindelijk vakantie.
    Kus Lin

  • 25 Augustus 2008 - 16:17

    Lin:

    ps leuke foto´s!! Werden net niet meteen geladen... Wil nog een foto van het busje aan de buitenkant zien!!xxx

  • 25 Augustus 2008 - 16:31

    Lieke:

    Smak!
    Een hele dikke kus voor mijn lieve Nikki!
    Deze week moeten we echt even bellen met z'n 3en. Wil jullie wat vertellen :$...
    Koppie op, je gezichtje is veel te mooi om te treuren. Gewoon genieten, ga ik ook doen!

  • 25 Augustus 2008 - 16:54

    MarieElise:

    Hoi lieve schat
    leuke foto´s alweer. Gelukkig voel je je alweer een beetje beter!
    Veel plezier deze week op school!
    kusjes
    Mam

  • 26 Augustus 2008 - 08:20

    Sjors:

    Nikki!

    Mooi die avonturen allemaal! Daar in die clubs leer je pas echt wat schuren is. Dus als je terug bent, gaan we een keer op stap ;)

    Amuseer je, geniet ervan!

    Kus

  • 26 Augustus 2008 - 11:01

    Hanni Laurs:

    Joh, laat de moet niet zakken.Het wordt vast de tijd van je leven.Zoveel nieuwe indrukken...Leuke foto's.Dag meis,geniet er van.Gr xx

  • 26 Augustus 2008 - 12:06

    Hans En Corrie :

    Hoi lieve Nikki. Geniet van dit grote avontuur.
    Heel veel lieve groetjes van Hans en Corrie Engelen.

  • 26 Augustus 2008 - 18:02

    Tet:

    Nu heb ik pas geopend. Had al van je andere moeder gehoord hoe het een beetje gaat en natuurlijk die eerste keer skype. Ik vind het geweldig hoe je daar zit. Die kamer van jou. Hoe zit dat met die bedden ?? Een hoog en een laag aan de andere kant van de kamer. Op foto's staan een hele hoop mensen zonder naam. Hoe knapper hoe belangrijker natuurlijk dat wij precies weten over wie we het hebben!!
    Natalie welk foto nummer is dat??
    En wie Lotte is heb ik zelf uitgevonden!!!!
    slim he! gewoon de foto's van New York bekeken. Geniet van alles
    xxxxTet

  • 26 Augustus 2008 - 19:28

    Wilma:

    Hallo lieve Nikki
    ik ben blij dat ik zie dat het goed met je gaat.
    Volgens mij heb je de jongens voor het uitzoeken, wat een spetters.
    Als ik lees wat je allemaal onderneemt dan heb je toch zeker tijd tekort. Geniet van alles, want het is zo december.
    Dikke kus van ons allemaal. Wilma

  • 26 Augustus 2008 - 20:19

    Mariette Mam Van Lot:

    Hallo Nikki
    Leuk om ook jouw verhalen te lezen en de foto's te kijken. Hou je taai! Toi,toi,toi. Kumt allemol goed !!!

  • 26 Augustus 2008 - 21:14

    Sjors (neefje) & Kim:

    Ha nichtje,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Zo te lezen ben je al aan het stappen geslagen. Gedraag je wel want als de Rooij wil ik het land ook nog in mogen voor vakantie.
    Geniet ervan want voor je het weet is het voorbij.

    Groetjes Sjors (en natuurlijk ook van Kim)

  • 26 Augustus 2008 - 21:27

    Jos:

    Hee girly,

    ff de groeten uit Banholt. Ik wens je nog veel plezier in de US. Ik weet dat het soms een beetje raar in elkaar steekt daar maar de ervaring neemt NIEMAND je meer af. You'r way ahead there!

    Knoevels,
    Jos

  • 28 Augustus 2008 - 20:20

    Bianca:

    Hoi Nikki,

    Zag ook dat je The States bent aan het ontdekken.Geweldig toch.
    Kijk maar uit dadelijk wil je niet meer terug.
    Nadat je vorig jaar onze website hebt gevolgd, vind ik het toch leuk om je avonturen te volgen via deze website.
    Geniet ervan , want wij zijn ook al helemaal verslaafd aan Amerika.

    Groetjes Bianca en Harold

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alabama

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

Suprise: Welcome home!

12 December 2008

Het einde van UNA

01 December 2008

Thanksgiving Break - FLORIDA!

05 November 2008

Halloween & Election day!

27 Oktober 2008

Homecoming & Saw 5!
Nikki

Actief sinds 18 Juni 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 30800

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2008 - 19 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: